نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی الکترونیکی رابطه آموزش های زیست محیطی با آمادگی الکترونیکی مالکان و مدیران شرکت های کشاورزی [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 119-139]
  • آموزش تأثیر آموزش فن‌آوری اطلاعات بر بهره‌وری کارکنان (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری) [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 129-149]
  • آموزش ارزیابی وضعیت آموزش مجازی در مراکز آموزش الکترونیکی دانشگاه های تهران از دیدگاه دانشجویان [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 53-65]
  • آموزش از راه دور طراحی مدل ارزیابی اثربخشی نظام آموزش از راه دور در دانشگاه پیام نور [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 79-98]
  • آموزش الکترونیک تأثیر آموزش الکترونیکی بر رشد ابعاد شخصیتی دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 65-81]
  • آموزش الکترونیکی ارزیابی وضعیت آموزش مجازی در مراکز آموزش الکترونیکی دانشگاه های تهران از دیدگاه دانشجویان [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 53-65]
  • آموزشگاه کامپیوتر آزمون و اعتباریابی مقیاس اضطراب کامپیوتر در بین دانشبران دختر و پسر آموزشگاه های شهر اصفهان [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 5-28]
  • آموزش های زیست محیطی رابطه آموزش های زیست محیطی با آمادگی الکترونیکی مالکان و مدیران شرکت های کشاورزی [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 119-139]

ا

  • ابعاد شخصیتی تأثیر آموزش الکترونیکی بر رشد ابعاد شخصیتی دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 65-81]
  • ارزیابی ارزیابی وضعیت استقرار مدارس متوسطه هوشمند در استان سمنان از دیدگاه مدیران و معلمان [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 23-39]
  • ارزیابی ارزیابی کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تربیت مدرس از دیدگاه کاربران [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 5-30]
  • ارزشیابی طراحی مدل ارزیابی اثربخشی نظام آموزش از راه دور در دانشگاه پیام نور [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 79-98]
  • اصفهان آزمون و اعتباریابی مقیاس اضطراب کامپیوتر در بین دانشبران دختر و پسر آموزشگاه های شهر اصفهان [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 5-28]
  • اضطراب کامپیوتر آزمون و اعتباریابی مقیاس اضطراب کامپیوتر در بین دانشبران دختر و پسر آموزشگاه های شهر اصفهان [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 5-28]
  • اعتیاد به اینترنت اعتیاد به اینترنت در بین دانشجویان و تأثیرآن بر سلامت روان [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 141-160]
  • اعتباریابی آزمون و اعتباریابی مقیاس اضطراب کامپیوتر در بین دانشبران دختر و پسر آموزشگاه های شهر اصفهان [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 5-28]
  • اعتباریابی طراحی ابزاری برای سنجش سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان همدان [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 29-52]
  • اعضای هیأت علمی آسیب شناسی موانع به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 113-129]
  • انگیزش اثربخشی و پایداری تأثیر استفاده از چندرسانه ای ها بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی درس ریاضی [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 67-87]
  • انگیزش شغلی و دانش شغلی تأثیر آموزش فن‌آوری اطلاعات بر بهره‌وری کارکنان (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری) [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 129-149]

ب

  • بازی های ویدیویی و رایانه ای فراتحلیل اثر بازی های رایانه ای خشن و غیرخشن بر پرخاشگری [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 107-127]
  • بهبود عملکرد بررسی تأثیر دوره های ٓاموزشی فن ٓاوری اطلاعات بر بهبود عملکرد کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 129-144]
  • بهره‌وری تأثیر آموزش فن‌آوری اطلاعات بر بهره‌وری کارکنان (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری) [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 129-149]

پ

  • پایاسازی طراحی ابزاری برای سنجش سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان همدان [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 29-52]
  • پرخاشگری فراتحلیل اثر بازی های رایانه ای خشن و غیرخشن بر پرخاشگری [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 107-127]
  • پرسشنامه سنجش سواد اطلاعاتی طراحی ابزاری برای سنجش سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان همدان [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 29-52]

ت

  • تکنیک دیماتل بررسی روابط مابین مؤلفه های به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه ها با رویکرد دیماتل (مطالعه موردی) [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 89-112]

چ

  • چندرسانه ای ها اثربخشی و پایداری تأثیر استفاده از چندرسانه ای ها بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی درس ریاضی [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 67-87]

خ

  • خشن و غیرخشن فراتحلیل اثر بازی های رایانه ای خشن و غیرخشن بر پرخاشگری [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 107-127]
  • خلاقیت بررسی روابط مابین مؤلفه های به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه ها با رویکرد دیماتل (مطالعه موردی) [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 89-112]
  • خودکارآمدی ریاضی اثربخشی و پایداری تأثیر استفاده از چندرسانه ای ها بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی درس ریاضی [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 67-87]

د

  • دارابودن کامپیوتر شخصی تبیین عوامل مؤثر بر نگرش به کامپیوتر در میان دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 41-58]
  • دانش آموزان تأثیر آموزش الکترونیکی بر رشد ابعاد شخصیتی دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 65-81]
  • دانشبران آزمون و اعتباریابی مقیاس اضطراب کامپیوتر در بین دانشبران دختر و پسر آموزشگاه های شهر اصفهان [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 5-28]
  • دانشجویان بررسی وضعیت واحد درسی «مواد سمعی- بصری» در رشته کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 5-21]
  • دانشجویان تبیین عوامل مؤثر بر نگرش به کامپیوتر در میان دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 41-58]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی عوامل مؤثر بر کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 99-117]
  • دانشجویان دانشگاه پیام نور طراحی ابزاری برای سنجش سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان همدان [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 29-52]
  • دانشگاه ارزیابی وضعیت آموزش مجازی در مراکز آموزش الکترونیکی دانشگاه های تهران از دیدگاه دانشجویان [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 53-65]
  • دانشگاه پیام نور طراحی مدل ارزیابی اثربخشی نظام آموزش از راه دور در دانشگاه پیام نور [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 79-98]
  • دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی عوامل مؤثر بر کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 99-117]
  • دانشگاه تربیت مدرس ارزیابی کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تربیت مدرس از دیدگاه کاربران [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 5-30]
  • دانشگاه خوارزمی بررسی وضعیت واحد درسی «مواد سمعی- بصری» در رشته کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 5-21]
  • دانشگاه علوم پزشکی مازندران بررسی تأثیر دوره های ٓاموزشی فن ٓاوری اطلاعات بر بهبود عملکرد کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 129-144]
  • دانش محتوایی توسعه دانش محتوایی و مهارت تدریس دانشجو معلمان از طریق مدل تلفیق یادگیری مسأله‌محور و فن‏آوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 151-173]
  • درس ریاضی اثربخشی و پایداری تأثیر استفاده از چندرسانه ای ها بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی درس ریاضی [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 67-87]
  • دسترسی به اینترنت تبیین عوامل مؤثر بر نگرش به کامپیوتر در میان دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 41-58]
  • دوره های آموزشی بررسی تأثیر دوره های ٓاموزشی فن ٓاوری اطلاعات بر بهبود عملکرد کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 129-144]

ر

  • رشد تأثیر آموزش الکترونیکی بر رشد ابعاد شخصیتی دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 65-81]
  • رضایت دانشجویان ارزیابی وضعیت آموزش مجازی در مراکز آموزش الکترونیکی دانشگاه های تهران از دیدگاه دانشجویان [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 53-65]
  • روش دلفی بررسی روابط مابین مؤلفه های به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه ها با رویکرد دیماتل (مطالعه موردی) [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 89-112]

س

  • سرمایه فکری تحلیل تأثیر فن‏ آوری اطلاعات و سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 45-64]
  • سلامت روان اعتیاد به اینترنت در بین دانشجویان و تأثیرآن بر سلامت روان [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 141-160]
  • سواد اطلاعاتی طراحی ابزاری برای سنجش سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان همدان [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 29-52]

ش

  • شاخص های به کارگیری فن آوری اطلاعات بررسی روابط مابین مؤلفه های به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه ها با رویکرد دیماتل (مطالعه موردی) [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 89-112]
  • شرکت های کوچک و متوسط رابطه آموزش های زیست محیطی با آمادگی الکترونیکی مالکان و مدیران شرکت های کشاورزی [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 119-139]

ط

  • طبقه اجتماعیـ اقتصادی تبیین عوامل مؤثر بر نگرش به کامپیوتر در میان دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 41-58]

ع

  • عملکرد رابطه میزان استفاده از فن آوری های اطلاعات و ارتباطات با عملکرد دبیران در فرآیند یاددهی و یادگیری [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 145-167]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اثر بازی های رایانه ای خشن و غیرخشن بر پرخاشگری [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 107-127]
  • فنآوری اطلاعات ارزیابی وضعیت استقرار مدارس متوسطه هوشمند در استان سمنان از دیدگاه مدیران و معلمان [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 23-39]
  • فن آوری اطلاعات بررسی تأثیر دوره های ٓاموزشی فن ٓاوری اطلاعات بر بهبود عملکرد کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 129-144]
  • فن‏ آوری اطلاعات تحلیل تأثیر فن‏ آوری اطلاعات و سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 45-64]
  • فن‌آوری اطلاعات تأثیر آموزش فن‌آوری اطلاعات بر بهره‌وری کارکنان (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری) [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 129-149]
  • فنآوری اطلاعات و ارتباطات مقایسه دیدگاه معلمان و دانشجو معلمان در ارزیابی برنامه درسی تربیت معلم عصر فاوا براساس مبانی فلسفی و اجتماعی [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 59-77]
  • فن آوری اطلاعات و ارتباطات عوامل مؤثر بر کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 99-117]
  • فن آوری اطلاعات و ارتباطات رابطه آموزش های زیست محیطی با آمادگی الکترونیکی مالکان و مدیران شرکت های کشاورزی [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 119-139]
  • فن آوری اطلاعات و ارتباطات اثربخشی و پایداری تأثیر استفاده از چندرسانه ای ها بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی درس ریاضی [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 67-87]
  • فن آوری اطلاعات و ارتباطات بررسی روابط مابین مؤلفه های به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه ها با رویکرد دیماتل (مطالعه موردی) [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 89-112]
  • فن آوری اطلاعات و ارتباطات رابطه میزان استفاده از فن آوری های اطلاعات و ارتباطات با عملکرد دبیران در فرآیند یاددهی و یادگیری [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 145-167]
  • فن آوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) آسیب شناسی موانع به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 113-129]
  • فن‏آوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) توسعه دانش محتوایی و مهارت تدریس دانشجو معلمان از طریق مدل تلفیق یادگیری مسأله‌محور و فن‏آوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 151-173]

ک

  • کارآفرینی سازمانی تحلیل تأثیر فن‏ آوری اطلاعات و سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 45-64]
  • کارآمدی ارزیابی کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تربیت مدرس از دیدگاه کاربران [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 5-30]
  • کتابداری و اطلاع رسانی بررسی وضعیت واحد درسی «مواد سمعی- بصری» در رشته کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 5-21]
  • کیفیت طراحی مدل ارزیابی اثربخشی نظام آموزش از راه دور در دانشگاه پیام نور [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 79-98]

م

  • مبانی اجتماعی مقایسه دیدگاه معلمان و دانشجو معلمان در ارزیابی برنامه درسی تربیت معلم عصر فاوا براساس مبانی فلسفی و اجتماعی [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 59-77]
  • مبانی فلسفی مقایسه دیدگاه معلمان و دانشجو معلمان در ارزیابی برنامه درسی تربیت معلم عصر فاوا براساس مبانی فلسفی و اجتماعی [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 59-77]
  • مدارس هوشمند ارزیابی وضعیت استقرار مدارس متوسطه هوشمند در استان سمنان از دیدگاه مدیران و معلمان [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 23-39]
  • مهارت تدریس توسعه دانش محتوایی و مهارت تدریس دانشجو معلمان از طریق مدل تلفیق یادگیری مسأله‌محور و فن‏آوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 151-173]
  • مواد دیداری شنیداری بررسی وضعیت واحد درسی «مواد سمعی- بصری» در رشته کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 5-21]

ن

  • نشانگان اجتماعی اعتیاد به اینترنت در بین دانشجویان و تأثیرآن بر سلامت روان [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 141-160]
  • نشانگان اضطراب اعتیاد به اینترنت در بین دانشجویان و تأثیرآن بر سلامت روان [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 141-160]
  • نشانگان افسردگی اعتیاد به اینترنت در بین دانشجویان و تأثیرآن بر سلامت روان [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 141-160]
  • نشانگان جسمانی اعتیاد به اینترنت در بین دانشجویان و تأثیرآن بر سلامت روان [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 141-160]
  • نظام آموزشی تربیت معلم مقایسه دیدگاه معلمان و دانشجو معلمان در ارزیابی برنامه درسی تربیت معلم عصر فاوا براساس مبانی فلسفی و اجتماعی [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 59-77]
  • نگرش نسبت به کامپیوتر تبیین عوامل مؤثر بر نگرش به کامپیوتر در میان دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 41-58]

ه

  • هزینه- اثربخشی طراحی مدل ارزیابی اثربخشی نظام آموزش از راه دور در دانشگاه پیام نور [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 79-98]

ی

  • یاددهی رابطه میزان استفاده از فن آوری های اطلاعات و ارتباطات با عملکرد دبیران در فرآیند یاددهی و یادگیری [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 145-167]
  • یاددهی و یادگیری ارزیابی وضعیت استقرار مدارس متوسطه هوشمند در استان سمنان از دیدگاه مدیران و معلمان [دوره 2، 1 (پیاپی 5)، 1390-1391، صفحه 23-39]
  • یاددهی و یادگیری آسیب شناسی موانع به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 113-129]
  • یادگیری ارزیابی وضعیت آموزش مجازی در مراکز آموزش الکترونیکی دانشگاه های تهران از دیدگاه دانشجویان [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 53-65]
  • یادگیری رابطه میزان استفاده از فن آوری های اطلاعات و ارتباطات با عملکرد دبیران در فرآیند یاددهی و یادگیری [دوره 2، 4 (پیاپی 8)، 1390-1391، صفحه 145-167]
  • یادگیری الکترونیکی ارزیابی کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تربیت مدرس از دیدگاه کاربران [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 5-30]
  • یادگیری مسأله‌محور توسعه دانش محتوایی و مهارت تدریس دانشجو معلمان از طریق مدل تلفیق یادگیری مسأله‌محور و فن‏آوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 2، 3 (پیاپی 7)، 1390-1391، صفحه 151-173]